Välkommen






onsdag 2 juni 2010

Dagens bild måste bli veckans bild!

Jag hinner inte riktigt lägga upp bild tidigt på dagen numera, rutinerna ändras, så jag tänker att ha veckans bild istället. Det blir så att jag byter bild på söndag och väljer en bild från veckan som gått, det kan nog fungera, så får det bli!
Självklart kommer jag fortsätta att ha inlägg ofta, helst varje dag, om det finns tid...jag tänkte mest att det är trist för alla att gå in på bloggen bara för att konstatera att jag har glömt. Nu är det juni och det blir lagom med start av veckans bild på söndag. Nu ska jag skynda mig att hoppa in duschen innan Kerstin vaknar, hon har kommit på att det inte alls är roligt att ligga på golvet och vänta på att jag ska bli klar. Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar