Välkommen






onsdag 7 april 2010

Sent igår..

Pontus och jag var uppe väldigt sent igår när Kerstin somnat, ända till 23, annars brukar vi alltid skynda oss i säng när hon somnat för att vi ska få sova så mycket som möjligt. Men igår så glömde vi det och bara frossade i tid, Pontus roade sig på Tradera och klockor och jag satt med bloggen.

Det jag vill hitta är en funktion som gör att när man klickar på ett foto ser man fler, vi får se om jag lyckas idag. Det är det som är en av anledningarna till min blogg, att jag vill lära mig mer om bloggandet och jag lär mig ju bäst genom att prova.
Pontus blev väldigt sugen på mer loppis när han satt på Tradera, han vill åka idag efter jobbet, det finns väldigt många ställen här i närheten.
Jag brukar få en liten stund för mig själv om jag vill när han kommer hem, då tar han Kerstin, promenerar, åker till stan eller något annat, det är skönt. När de sticker iväg brukar jag passa på att sova en stund, idag misstänker jag att de tar bilen och åker för att rota i dammiga lådor efter gamla urverk.
Vi har bestämt att det i alla fall blir en utflykt på lördag med första stopp Rättvik, de har ett mycket trevligt konditori där vi startar med frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar