Välkommen






fredag 28 maj 2010

Dagens bild - 28 maj


Oj, den här dagen bara går...förlåt! Kerstin och jag har ialla fall varit på ärenden, bland annat köpt myggnät till vagnen, drickaställ till vagnen ( ja det är en nödvändig pryl) lagat en broccolipaj tills ikväll och handlat lite mat. Kerstin provat att äta kyckling...inte jättepoppis men hon åt, allt tar tid att vänja sig vid.
Nu kl 15 ska vi ut på promenad med lille kompis Jacob och mamma Friedrike, våra tyska vänner här i området, det blir skönt att komma ut i solen en stund.
Jo, dagens bild var det ju..så här såg det ut igår när jag och de andra mammorna skulle fika efter föräldrakursen..ja kanelbullen är min. Ni ser väl vad de andra valt!! hallongrädde, chokladmousse med någon kaka i botten.. jag är ståndaktig när jag väl bestämt mig.
'

2 kommentarer:

  1. Tänkte väl att du var upptagen. Rusar hem till datorn varje dag efter jobbet för att se vad som hänt i Mora. Dagens höjdpunkt! Sf

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att höra, tack! Snart kommer vi ju farande också igen, det blir toppen. Då kan du ju förhöra mig om Ockelbo, haha :) Kram Jenny

    SvaraRadera