Välkommen






onsdag 19 maj 2010

...mot Vårdcentralen!

Jag har inte så många vänner här uppe men de jag har ställer upp!! Jag insåg att det här kommer inte gå med Kerstin och att ta sig till sjukhuset ensam, så jag ringde Caroline som kom hem och hjälpte mig. Hon sitter med en hemsk tenta och hade inte så mycket emot att ta en paus :)
(Känsliga bloggläsare varnas)
Väntrummet

Väntan på åderlåtningen, sköterskan kom in med tändstickor och gem..han var väldigt bra, men hu vad läskigt det var. Jag är inte speciellt mesig men det här kändes obehagligt. Caroline fick vända bort Kerstin och vi pratade goda bakverk och annat för att jag inte skulle känna när han borrade i nageln...

Nu ligger jag här med genomborrad nagel och sköterskan hämtar en spruta som han ska dra ut blodet med...jag vet, förlåt..men det kanske är någon som undrar.
Kerstin tittar på Caroline och funderar på vad som händer, lite trött också tror jag.
Ta Kerstin ur bilen, Caroline fixar.
Nu dricker vi te och pratar om annat!!
Kräsen Kerstin idag...ingen lunch var bra, det blev gröten som vann med mamma som efterätt.
Ja..så här ser det ut nu...
Imorgon ska vi hem till en ny mammakompis Stina i Vattnäs, då utlovas betydligt trevligare kort!
Hej då!
(om någon vill ha närbilder på tån, kan de mailas på begäran..haha)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar